2012年5月28日星期一

上妝第一步 - Neogence ACE Pore Concealing & Revitalizing Base Gel

以前的我, 覺得無太大需要搽底霜或者隔離霜等的產品, 仲要搽多一層產品, 會令皮膚更多負擔.

後來先明白到這是錯. 其實底霜是好重要, 有幾個作用
1) 保護皮膚不受化妝品的傷害
2)
有色底霜可均勻膚色
3)
上粉底時貼d
4)
保濕
5)
遮蓋毛孔
依加我搽粉底前一定會先搽上底霜, 今次試下Neogence ACE Pore Concealing & Revitalizing Base Gel (毛孔細緻妝前凝露)
Neogence這個牌子的產品, 我是首次接觸, 它是台灣的醫學美容品牌, 結合皮膚科醫學、成分藥學、生醫科技等各領域的研發人員, 針對亞洲氣候與亞洲人的膚質量身打造保養產品, 堅信『針對肌膚問題提出有效對策. 簡單步驟, 讓肌膚更美麗』精選有效活性成分, 配合高科技生醫傳導技術, 提升有效成分吸收度與作用, 不需繁複的保養程式, 快速地有效改善肌膚問題.

功效:
- 維他命A深入肌底更新毛孔
- 彈力矽元素修飾毛孔紋理, 提升肌膚細緻質感
- 天然海藻醣TORNARE控油保濕, 清爽不泛油
- 輕盈保濕凝露質地, 使妝容貼服持久

佢的質地清爽, 容易推開, 不但適合夏天使用, 更啱我的暗瘡皮膚.







當我搽咗這個妝前凝露後, 再搽粉底液, 即時修飾咗我鼻翼兩側較粗大的毛孔, 無咁明顯. 而且感覺貼服. 我的T字位好易出油, 搽咗這款妝前底霜, 出油無咁嚴重, 所以脫妝的情況也改善咗.


Neogence的產品可以係莎莎化妝店選購~

想知更多有關Neogence的產品資料, 可以登入SASA網址

我也喜歡佢揼形設計, 每次大約揼一至兩下就足夠, 分量較易控制.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'