2012年4月30日星期一

連暗瘡肌也能使用的去角質產品 - 屈臣氏天然骨膠原亮白去角質啫喱

對於暗瘡肌的我, 除了保濕不可以缺少外, 磨砂也是重要一環, 這樣角質就不會太厚, 阻礙毛孔暢通, 減少黑頭, 粉刺和暗瘡等形成的問題. 今次就試下屈臣氏自家品牌的天然骨膠原亮白去角質啫喱.

它源自德國天然骨膠原營養成份, 以深海魚為主要原料, 確保產品吸收性高, 無污染, 補充肌膚流失的膠原蛋白, 提升肌膚緊實度和滋潤.

這款啫喱有效軟化肌膚角質, 幫助表面老化角質脫落, 清除毛孔污垢, 令毛孔暢通.

使用方法:
取出適量的啫喱搽於沾濕的面上, 加以打圈, 再用清水洗去.



它同一般的去角質產品有點不同, 質地是啫喱, 所以搽上面時, 完全唔發覺有粒子. 當我打圈時, 慢慢發現有好似擦膠碎出現, 這時只需用清水沖去便可以. 用完後, 即時覺得皮膚乾淨咗, 滑咗.



由於我是暗瘡肌, 所以我會避開面上剛起, 紅腫的暗瘡地方, 因為這樣有機會令暗瘡爆發. 我會集中用在T字位, 鼻翼和下巴, 現在我的皮膚在敏感狀態, 所以我一星期只用會一至兩次.

想知道多些有關屈臣氏最新消息和產品資料 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'