2012年3月19日星期一

懶人最啱使用 - PURE BEAUTY的黑珍珠高效活膚晚間面膜

想皮膚時常都保持最佳狀態, 訓覺時也要進行護膚, 今次試用PURE BEAUTY的黑珍珠高效活膚晚間面膜.


佢是來自大溪地海洋深處的黑珍珠矜貴罕有, 內含有礦物質, 氨基酸和其他活性成份, 為肌膚補充所需的養份, 令細胞滋養飽滿, 對活顏修護肌膚特別具功效.

這面膜含SYN – COLL專利配方能修護疲倦和缺水的肌膚, 獨有的幹細胞催化劑和深海礦泉水能使養份於睡眠時滲入肌膚, 促進細胞自我更生, 而這產品是韓國製造~


使用方法:
在晚上清潔和護膚後, 於面上搽上一層面膜, 第二朝起來, 以潔面產品洗去便可以. 每星期使用23.

這面膜的質地有點似GEL, 我在訓前薄薄搽在面上, 在面頰兩邊稍為搽厚一點, 感覺多咗一層保護膜. 之後就去訓覺, 第二朝起身時, 基本上所有的GEL已經被吸收晒, 我只係用清水過一過.


用完第一次後, 感覺無也大分別, 但當你用了二三次後, 我就發覺皮膚無咁乾, 最明顯是在上粉底貼服咗, 而且減少咗脫皮的情況出現.

我覺得使用方便, 只需要係訓前搽上面, 就不用理會它, 最啱我這些懶人.


PURE BEAUTY系列係屈臣氏發售.

想進一步了解多些PURE BEAUTY的產品, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'