2012年3月13日星期二

可以外穿的內衣? 參觀BUBIES新店

上星期五有機會參觀BUBIES位於銅鑼灣的新店, 等我先介紹BUBIES的背景.

BUBIES Lingerie Ltd. 20106 月成立, 所有內衣款式都是來自本地設計師的意念, BUBIES設計優美獨特, 致力帶來奢華、精緻及優秀合適的時裝內衣. BUBIES挑選不同的布料及喱士造出完美合適的時裝內衣來滿足每一位顧客的需要.

 


這店的設計幾特別, 四周放滿各款的內衣, 睡衣, 而中間放咗一個大的擺設, 你覺得似甚麼? 原來它是象徵女性的身材, 好有線條, 其實佢不只係擺設, 更會放置播放器, 用來播放BUBIES最新的產品的資料和資訊, 這樣顧客可以更了解佢地的產品.
 


接着, 就由BUBIES其中一名設計師Mandy, 同我地分享吓佢地的內衣, 佢地同一般的內衣店有點不同, 佢地係走fashion路線, 內衣也可以外著, 所以款色好靚. 其中以下這一款我就好喜愛, 設計幾持別和好靚~
 


Mandy也有同我提及, 有些款式, 例如以下這件黑色喱士, 佢地只係陳列咗一件俾客人睇, 當客人睇晒, 可以幫佢地訂造, 仲可以加入一些客人自己鍾意的元素, 成為一個與別不同的內衣~


經過Mandy的介紹後, BUBIES這個品牌多咗認識, 大家有時間也可以去逛逛, 我鍾意佢地的店鋪設於樓上, 這樣就可以慢慢揀和試心水內衣.



最後, 好開心仲收到BUBIES俾俾我地的禮物, 有我最鍾意的絲襪, 真係多咗晒BUBUIES~



BUBIES位置好易揾, 因為佢地牆外裝咗投影電視機, 不停播放佢地FASHION SHOW的片段, 大家經過時可以抬頭睇下~
 

店舖地址: 香港銅鑼灣白沙道18-202
營業時間由中午12點至晚上9
佢地每一季都會有新產品推出, 想知道更多有關BUBIES的最新消息和資料, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'