2012年2月26日星期日

潮濕天氣最啱敷冰膜 - 維特健靈OS21冰膜

我相信大家對維特健靈這個品牌不會陌生, 而且也是從保健產品認識它, 原來維特健靈也有推出護膚品, 對於佢地的護膚品, 你又有幾多認識呢? 今次好開心能夠試用OS21冰膜.



等我先略略介紹這個系列.

OS21 系列由一位瑞士草本植物學家研製而成, 他運用對草本植物特性的知識和結合了科學界高研技術及高性能的原材料, 發展出OS21系列. 希望幫助所有女性把肌膚永恆地保持在21歲的狀態, 如雪糕般幼滑.




功效:就像保護膜一樣, 幫助平衡自由基對肌膚的傷害, 其獨家抗氧化的成份組合能為肌膚充電, 一樽就能重塑肌膚的彈性, 色素, 潤澤度, 讓肌膚回復最佳狀態.

對象:
25歲或以上, 所有皮膚類型
使用方法:
每週 2, 厚敷 20分鐘, 然後用清水沖洗乾淨.

成份:
天然角磷質, 糖蛋白類, 天然草本植物中提取的奧米加 36,
天然維他命 A, C E.

為了令效果更佳, 試用冰膜前, 我先將它放在雪櫃中冷藏.

我覺得佢的質地好滑, 好似CREAM, 而且隨盒附有小棒, 使用時較衛生.



佢話要厚敷, 所以我用的份量也較多, 由於之前放咗係雪櫃, 所以搽上面時會覺得有點涼, 最啱依加潮濕的天氣時敷, 非常舒服. 過咗大約二十分鐘後, 我就輕輕打圈, 再用清水洗去.


本身毛孔是粗大的我, 用完後, 感覺毛孔無咁明顯, 而且皮膚滑咗. 我隔日使用, 連續用咗三次, 最明顯的分別是平日第二朝起身鼻翼位會出油, 但用咗後, 出油的情況略為改善, 無咁嚴重.




依加到31/3, 只要去以下網址下載優惠券, OS21冰膜, 可以減$50

想了解多一點維特健靈的產品和資料, 可以登入以下網址


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'