2011年12月31日星期六

初接觸Reenex 高效「膠原自生」療程第二步 - 增生 - 冷凍光學膠原自生療程和HGF 激活細胞增生療程


早前試做完CPS更生肌膚療程尋日就去做冷凍光學膠原自生療程HGF 激活細胞增生療程, 因為兩個療程一齊做所得到的效果是最大.



那天放工後上到去位於尖沙咀北京道1號的分店, 治療師Michelle帶我入房, 就開始今日的療程. 佢先同我洗面, 之後就同我做第一個療程 - 冷凍光學膠原自生療程.



這是以1540nm的冷凍光學深入500微米真皮層的Collagen Zone, 活化纖維母細胞增生骨膠原, 提升肌膚彈性和承托力, 同時能改善過盛油脂分泌. 而獨有「Koolburst」專業科技, 5°C冷凍技術保護及鎮靜肌膚, 令療程安全無痛.

最主要功效是回復肌膚彈性, 改善皺紋和粗大毛孔.

Michelle就會用這個同我做, 而圖中紅色圈圈位置, 就是將laser射入皮膚裡. 這個療程大約2025分鐘.


做的期間, 非常舒服, 完全唔會感到痛, 只是凍凍的感覺, 而每一下射入皮膚時, 會聽到『達達』的聲音. 而在虎紋位置和毛孔粗大的地方, Michelle會同我打多一次.


接着就會做第二個療程 - HGF 激活細胞增生療程.

它透過 HGF 激活細胞增生儀能帶走老舊角質及污垢, 改善粗糙暗啞, 提升肌膚吸收養分能力. 在肌膚吸收狀態最好時, 110種高濃度人體生長因子精華 (Human Growth Factors) 導入肌膚底層 Collagen Zone, 加速膠原自生能力.

最大的功效是改善粗糙暗啞, 清除老舊角質和減少黑頭粉刺.

這次會用三個不同的咀頭去做, 而咀頭每次用完就即棄, 非常衛生.


藍色的咀頭是用來去角質, 而咀頭有兩個洞, 一個係導入精華, 另一個係將污垢排出.


淺藍色咀頭較藍色為細, 係用來去T字位和下巴的黑頭和粉刺.


最後白色的咀頭是用來導入精華, 會用上整支的TNS Serum.


做療程期間, 感覺咀頭輕輕吸住皮膚, 過程好舒服, 我也在不知不覺間有點睡意. 當最後用上TNS Serum, 會有少許吉吉的感覺, 尤其是皮膚較乾的位置, 這是正常的反應.


做完後, Michelle俾我睇番吸出來的污垢, 樽中有好多一點點的黑色物就是污垢. 最後, 再敷一個水份面膜和搽上護膚品就完成. 整個療程大約一個小時左右.






一個月後, 我會做最後的療程 - TRF膠原強效緊緻療程.

若大家有興趣試做CPS更生活膚面部療程, 可以登入以下網址登記, 做完仲送BIODERMA卸妝潔面水添~

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'