2011年10月27日星期四

健康又好味道的小食 - JOLI加州西梅~

我相信大家也清楚知道西梅的營養價值不少, 當中含有纖維素, 鉀質, 維他命 A和胡蘿蔔素. 簡單講吓佢的功效~


纖維素
主要功能是加速腸道的蠕動, 預防便秘、減慢腸道中的糖份和膽固醇進入血液的速度, 以保持血糖水平穩定.

鉀質
維持體內水份及酸鹼平衡, 有助控制血壓、維持心率正常.

維他命 A
防止患上眼疾、促進生長, 加強細胞及黏膜的保護和再生.

胡蘿蔔素
具抗氧化功能, 能抑制自由基生.


今次試食JOLI加州西梅, 一次過可以得到十包, 而每一包大約有八粒的西梅, 唔講唔知, 原來以 3 粒西梅為例, 便有 2 纖維素、209 毫克鉀質、223IU 的維他命 A 112 毫克胡蘿蔔素.



平時我好少食梅, 覺得口感一般, 但這個口感唔錯, 唔會太軟, 而且酸酸地, 我最愛係下午三點幾四點時食, 那時的時間最難過, 有時又會痕, 有點肚餓想搵嘢食, 平日會食零食, 但依加食這包西梅, 不但健康而且又好醒神.


我好鍾意佢的包裝, 除咗有密實封口, 一次食唔晒可以留番第二日食, 每包也列明食用的到期日子, 食得放心.



而且每包仲附上膠棒, 真係好衛生和方便.當我食咗好幾日的西梅, 排便的情況真係好咗和暢順添.



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'