2011年6月12日星期日

用咗 '它' , 夏天過得輕鬆又自在 - QB止汗三步曲

夏天來臨, 每天早上返工前, 我也會噴止汗劑或爽身粉, 這樣減少出汗時發出的味道, 或是腋下濕咗的不雅場面, 但有時我都覺得很麻煩.

不過自從它的出現, 這個情況就有所改善, 它就是QB止汗三步曲~等我簡單介紹下這它地啦~


Step 1 – 藥用止汗肥皂
它含高效殺菌作用的異丙基成分, 有效消滅引起汗臭味的細菌, 滅少身體異味, 清潔殺菌.
Step 2 - 藥用止汗潤膚液
它主要成分是明礬, 有效收緊汗孔, 滅少排汗, 平滑肌膚.

 

Step 3 – 藥用止汗膏
它含酸化亞鉛及氧化鋅等有效成分, 制汗, 收緊汗線, 吸臭和殺菌, 功效長達7, 成分天然, 效果長達7.


使用方法
沖涼時, 止汗肥皂不用全身使用, 只需要搽在出汗較嚴重的地方, 例如腋下和腳部的地方.

沖完涼後, 抹乾身體, 就可以搽上止汗潤膚液和止汗膏在腋下和腳部的地方. 特別一提, 雖然止汗膏本身係膏狀, 但搽開後它會漸漸變成粉狀, 我覺得幾特別. 所以好乾爽, 完全唔會覺得笠痴痴.

試用咗這個QB止汗三步曲後, 最鍾意佢無色無味, 而且不用日日試用咁麻煩. 當我初次使用後, 第二天返工時, 已經發覺腋下排汗的情況減少咗, 最重要係沒有任何體味.

至於腳部, 即使着了全日的高跟鞋, 腳部尚算保持清爽, 減少咗出汗.
由於我本身屬於容易出汗的人, 我大約三日就會開始打回原形, 所以我每隔三日就使用止汗三步曲一次.

依加係搭車人多擠迫的時候, 我都可以感到輕鬆自在, 因為唔會再有體味出現, 其他人靠近一點都唔怕啦~

想了解更多QB的產品, 可以去雅施網址參考

依加雅施購物網做緊優惠, 購買止汗膏30G, 送止汗肥皂和止汗潤膚液旅行裝. 而購買止汗潤膚液150ML, 送毛巾一條, 優惠到623, 詳情可以參考以下宣傳單張.
 

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'