2011年11月15日星期二

現場直擊 - Weleda Pomegranate Firming Facial Care Launch Bloggers Gathering

早前好開心能夠出席Weleda Pomegranate Firming Facial Care Launch
Bloggers Gathering, 而舉行地點係銅鑼灣SR Gallery Café. 當我到達時, 職員就安排我就坐.


這間CAFÉ好特別, 有好多不同的藝術品, 最吸引我是那些琉璃, 真係好靚呢~






而四圍也擺放咗Weleda的產品.



活動正式開始, 主持人先簡單介紹今日的程序和Weleda(唯美達)的背景.它是天然護膚品的先鋒, 一直堅守『融匯人類與自然』的承諾. 產品均有歐洲NaTrue認證, 絶無人造添加劑, 化學殘留物, 基因改造物, 確保質純物淨.


接着就是今日的演講者Professional Trainer & Aesthetician - Mrs. Lilith Schwertle同大家講解有關Weleda的成份, 最新產品包括温和潔面系列和紅石榴緊緻系列.





最後, 她仲教我地家居簡易按摩手法, 這是有助產品被吸收和修飾面形.



 

大會好好也安排咗Tea俾各位享用, 而且每枱都擺放咗唔同的乾花, 等每位可以自製一款喜歡的香包, 真係好有心思.






最後, 大會仲送咗最新系列俾我地番屋企慢慢試用, 真係多謝晒Weleda.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'