2011年11月9日星期三

又食又拎又玩仲得埋獎的開心一夜 - U Food x 鴻星集團『先拆後嚐 蟹王盛宴』

農曆九月和十月係食大閘蟹最佳時機, 上星期四好開心參加咗U Food和鴻星集團合辦的『先拆後嚐 蟹王盛宴』, 地點係灣仔瑞安中心的鴻星.



到達時, U Food的職員先安排我就坐, 除咗能夠食到一餐豐富的大閘蟹宴外, 仲有一個好特別的環節, 就是拆蟹比賽. 平日食蟹就食得多, 但究竟怎樣拆蟹才是最正宗呢~

活動開始, 先由今晚的司儀Alex同大家簡單講吓程序, 我地先進行拆蟹比賽, 之後就開始大閘蟹宴~


比賽開始前, 先由鴻星酒家的何寶龍師傅親自示範怎樣拆大閘蟹, 師傅手法純熟, 好快就拆好一隻大閘蟹, 何師傅特別提到, 大閘蟹的六角型心是好寒涼, 一定要清除咗它.




睇完示範, 接着到我地親手拆蟹, 心情都有點緊張, 因為怕手忙腳亂, 12位參賽者係限時15分鐘內鬥快拆一隻蟹, 除咗鬥快外, 仲會計算整潔, 賣相, 蟹肉完整性等. 由鴻星和U Food一共三位代表做評判選出冠亞季, 各可得到鴻星餐飲券~


比賽完畢, 當然就是大閘蟹宴開始, 今次的晚宴好豐富呢~




重點當然是大閘蟹啦~ 今次我地會食一皇和一后~ 大閘蟹要趁熱食, 真係好好味~





食完大閘蟹, 就先停一停, 宣佈拆蟹比賽結果, 估唔到我會得到亞軍, 真係喜出望外~多謝晒呀~ 也恭喜另外兩位得獎者~



開心的時間過得特別快, 大閘蟹宴就完結啦, 每位出席者仲可以得到鴻星的原味鴛鴦臘腸一盒.



今次真係有得玩, 有得食, 又有得拎, 多謝晒U Food 和鴻星集團.

U Food會不定期舉行各種活動俾讀者, 記得要留意佢地的網址

想知道有關鴻星集團的最新消息, 就要留意佢地Facebook

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'