2011年5月8日星期日

Clinelle - 零毛孔黑頭溶解啫喱夏天必備產品之一

夏天快就到, 對於混合性皮膚的我, 遇到最大的問題就是較易油光滿面, 尤其是T字位的位置. 日積月累之下, 好容易形成黑頭和粉刺, 不小心處理仲會形成暗瘡添….

今次試用Clinelle最新推出的產品Blackhead Control Gel (零毛孔黑頭溶解啫喱). 它能去除黑頭粉刺, 調節油脂分泌, 收細毛孔.

首先要讚吓Clinelle好細心, 除咗俾零毛孔黑頭溶解啫喱我地試用外, 也附上基本護理三步曲的試用裝配合一齊使用, 加埋產品小冊子, 一同用個手挽袋俾我地.

當中的成分包括石竹素, 紅沒藥醇, 這些能減低皮膚敏感度, 有效舒緩, 修復和淨化肌膚. 天竹葵配合柑橘精油能平衡肌膚的酸鹼度, 收緊毛孔, 去除黑頭粉刺及防止青春痘生長.


使用方法:
於早晚潔面和爽膚後, 取出適當的份量輕輕在面按摩, 若配合埋Clinelle的潤膚霜使用, 效果更佳.

買護膚品前, 我都會留意佢的製造地方和專利成份, 這樣就能用得放心. Clinelle是法國製造, 而且經過皮膚科醫生測試, 專利EnvinixTM 3重科研倍護系統, 配合安全有效的成分和配方.

而且堅守不含6大刺激化學物, 包括羊毛脂, 人造香料, 礦物油, SD酒精, 導致粉刺的成份和人造色素.

我喜歡它是GEL狀質地, 當我搽上面上, 感覺有點涼涼地, 由於我T字位出油和黑頭情況較為嚴重, 我會略為搽多少少. 搽完後, 感覺有一層保護膜係皮膚上, 之後我再搽上佢地的亮澤潤膚霜 (Moisture Glow).


而今次試用咗零毛孔黑頭溶解啫喱差唔多一個星期, 較為改善到我出油的問題, 尤其是每朝起身, 我的T字位出油的情況都幾嚴重, 當我晚上搽咗這個啫喱, 第二乾起身都減少咗出油. 由於出油情況少咗, 也令毛孔減少阻塞, 相對以前減少咗新的黑頭形成.

至於我本身已存在的黑頭和暗粒, 由於時間比較長, 暫時未見到有明顯效果. 不過對於容易出黑頭和暗瘡的我, 能夠減少新的出現, 我覺得已經唔錯, 這樣才可以專心咁同舊有的黑頭, 暗瘡和暗粒抗戰~

想知道多D佢地的資料, 可以入去以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'