2011年5月8日星期日

當我首次見到彩豐行的JOSERISTINE蘋果幹細胞面霜, 心諗究竟係咩呢?

當我首次見到彩豐行的JOSERISTINE蘋果幹細胞面霜, 心諗究竟係咩呢?


原來瑞士的科學家發現,阿爾卑斯山有一種極珍貴的古老蘋果樹 Uttwiler Spatlauber, 它的外表與普通樹無分別, 而蘋果的味道亦較酸澀. 但其單寧含量非常高, 即使長時間存放都不會枯萎. 最神奇的是, 其樹皮或未被採摘的蘋果即使被破壞, 其後亦能自我復原, 而被摘下的蘋果, 其保鮮期亦較一般果子長.

後來進行研究, 發現它含有一種迅速修復的幹細胞, 這有效保護人類的幹細胞, 更具滋養和刺激細胞之作用, 同時保護肌膚免受來自紫外線的侵害.

成分:
採用蘋果幹細胞PhytoCellTecTM, 結合透明質酸及可可巴油, 能全方位喚醒肌膚細胞, 讓肌膚感受大自然式的重生新體驗.

功效:
²         天然抗氧化.延緩肌膚衰老
²         修復肌膚細胞,牽動其增生率達70%
²         重點狙擊頑固皺紋、幼紋
²         全效抗UV.杜絕黑色素,實現白滑亮肌
²         密集式保濕.滋潤

使用方法:
洗完面和爽膚後, 取適量於面和頸部, 輕輕按摩以助吸收.

我想講吓個包裝, 這個面霜是用鐵裝着, 而且貼上封條, 保證全新.

當我打開後,見到個面霜, 發覺它的設計有一個特別之處, 就是用按的形式擠出面霜, 原來是採用真空的, 有助預防外間之温度及細菌污染乳霜, 既密實又衛生, 我絶對用得放心.

試用咗差唔多一個星期, 初初見到面霜的質地, 心諗對我混合肌膚會否偏潤, 結果當我搽上面, 覺得質地不錯, 我能夠接受.

輕輕按摩, 轉眼間就被皮膚所吸收. 覺得皮膚滑咗, 而且仲有淡淡的青蘋果味, 俾我的感覺好清新好舒服, 好適合夏天使用.

這個面霜價錢相宜, 只係$158/50ml, 而且產品是香港製造, 所以一定會支持本地出品.


其實彩豐行仲有各式各樣的產品提供, 想了解多些這款面霜或其他的產品, 可以到以下的網址. 佢地仲有網上購物, 買滿$300仲免費送貨添.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'