2011年5月10日星期二

一物二用, 拍一拍或噴一噴, 舒服晒 - Nature’s的香橙精華補濕蔬果水

本身係混合性皮膚的我, 常常遇到水油不平衡的問題, T字位容易出油, 面頰就會乾, 有時甚至會脫皮, 所以我特別重是保濕, 對於保濕度高的產品格外留意.

今次試用Nature’s香橙精華補濕蔬果水. Nature’s2001年創始於意大利, 一直提供高效, 天然植物性的護膚品.


簡單講吓這個蔬果水的成份, 它包括香橙水, 綠茶精華, 植物透明質酸.

功效
抵抗自由基, 具保濕作用, 也能平衡肌膚pH值,舒緩敏感肌膚. 處於空調環境,可預防肌膚乾燥. 化妝後使用具有定妝效果.

使用方法
將適量的蔬果水噴於潔膚棉上, 抹掉殘留面上的污垢, 再將適量蔬果水噴於掌心, 並往面上輕拍.

我用咗差唔多一個星期, 我覺得這個蔬果水拍上面後好relax, 好舒服, 而且快被皮膚吸收晒. 我喜歡它是噴口的設計, 非常方便. 近日天氣有點悶熱, 我會將蔬果水放入雪櫃度, 一早起身洗完面拍上它, 特別覺得醒神~



另外我鍾意佢能夠一物二用, 它除咗係爽膚水外, 也可以用作定妝. 每日lunch的時候, 也會係補妝前噴一噴, 補充番皮膚失去的水份, 我整日係冷氣地方工作, 皮膚會好容易乾.



想知道多些Nature’s 產品的資料, 可以去以下網址
http://www.natures.com.hk/index.php

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'