2018年2月24日星期六

晚飯 @ 匯發中西美食坊

新年前同友人先來一次團年, 便去了位於深水埗的匯發中西美食坊食晚飯.

接近新年, 真要也要好意頭, 我地先點了匯發金牌乳豬.


乳豬外皮幾香脆, 肉質味道適中, 唔會太咸.


紅燒海皇翅.


這個是每位上枱.

不論湯或者羹, 對於我來講最基本要夠熱, 這是好重要.

羹的材料當然豐富, 口感十足.


秘制豬花膠伴薯蓉.


我自己無食過豬花膠, 感覺幾特別, 便決定點來試下.

豬花膠相當稔身, 並帶有膠質, 加上吸收晒醬汁, 所以特別好味.




能夠補膠原, 我相信女士一定好鍾意食.

薯蓉也不要錯過, 質感幾幼滑.

星廚單腳炒飯.


有小菜, 當然就要配飯一齊食, 今次我地點炒飯.

炒飯唔會太油膩, 而且炒得夠乾身.


這個配豬花膠真係一流.

最後點了甜品.

有機藜麥金露.


藜麥係超級食物, 有益又健康.


這個混合係南瓜裡, 非常夾, 入口帶有淡淡南瓜味道.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'