2015年6月26日星期五

創意無限, 款式特別 @ 沃川自家料理

尖沙咀也是我多去覓食的地區之一, 反而尖東就較少. 朋友知我愛食日本野, 介紹了位於南洋中心的沃川自家料理.

前幾日就與朋友去一試這間店.

這間店裝修充滿日本風味, 啱晒大愛日本文化的我.

坐下, 店員先奉上熱茶.

朋友知我不食魚生, 所以點的菜式也是熟食為主.

先來一個芒果柚子風大蝦野菜沙律, 賣相色彩繽紛.


蔬菜夠新鮮, 好爽脆, 芒果又夠甜. 配上蝦和黑醋汁, 酸酸甜甜, 餐前食, 十分開胃.


接着, 沙鎚魚舞茸天婦羅.


平日食天婦羅多是蝦, 蔬菜, 軟瞉蟹, 沙鎚魚和舞茸無食過. 不知味道又怎樣呢?


天婦羅的炸漿好薄身, 外皮炸得好靚.

柚子鹽用來點沙鎚魚.


先試沙鎚魚, 魚質好嫩滑, 入口仲熱辣辣.

舞茸無食過. 不知味道又怎樣呢? 佢是菌類, 口感幾好.


愛食牛的我, 當然點了燒牛舌.


牛舌算厚身, 偏向腍身, 帶點咬口, 味道也不錯. 我自己也試了點上柚子鹽, 更能帶出牛舌的鮮味.


田樂燒豆腐. 原來是將麵豉醬搽在豆腐面上. 有點似西多士.


我是首次這樣食, 因為豆腐無味, 配上甜甜地的麵豉醬, 非常之夾.

豆腐燒得金黃色, 內裡好嫩滑. 這個要必試.


黑豚肉包捲蕃茄.


金菇牛肉卷就食得多, 這個食法也是首次食. 配搭幾新鮮, 估唔到也幾夾. 食得太多肉, 加入蕃茄可以中和一下.


最後, 要飲番碗目張魚湯.


由於朋友點了目張魚刺身, 所以師傅就用魚骨去煮湯, 完全是物盡其用.

魚湯當然好鮮味, 而且仲有豆腐和海帶, 這是我最愛的配搭.


這裡除了熟食的款式較特別外, 朋友也點了刺身, 刺身不但新鮮, 而且款式也是較為矜貴, 小見.

這間店不論是食材或是款式, 也是較優質和有自家特色, 所以想享受一餐與別不同, 又較優靜的地方傾計, 這裡是一個不錯選擇.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'