2015年6月27日星期六

初試一線軒雲南桂林過橋米線

前幾日做完facial, 便去了一線軒食米線.

這裡下午兩點到六點是特價下午茶時段, 揀五款餸只是四十四蚊, 價錢也算合理.


這裡餸的選擇也有不少, 有些是較為特別.

我點了潮州牛肉餅, 蟹粉蟹子丸, 日本鱈魚豆腐, 鮮蝦腐皮卷和腐竹.

飲品點了熱朱古力.


我不食辣, 所以要了清湯小鍋米線. 小鍋米線已有芽菜, 韮菜, 酸菜, 芫黃和蒽. 若不鍾意食可以不要.

由於我是要清湯, 湯底幾清, 但味道尚算不錯.


但我自己鍾意食較濃味, 酸菜的味道再濃郁一點會更好味道.

米線的口感不錯, 軟硬度適中.


潮州牛肉餅, 有點似牛丸, 牛肉味幾夠, 我自己幾鍾意這個.


因為我鍾意食丸類, 所以食米線必定點一款口味, 今次點了蟹粉蟹子丸, 和平日食的差不多.


日本鱈魚豆腐整到星型, 感覺幾靚. 鱈魚豆腐算幾彈牙.


鮮蝦腐皮卷味道也適中, 不會太咸. 內裡的蝦肉口感也可以.




 而腐竹吸收晒湯的精華.

 下次再來要試下其他的餸. 或許湯底要小辣會更惹味.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'