2013年5月1日星期三

豐富大餐 - U Food x 香港黃金海岸酒店仲夏海鮮薈國際自助試食晚餐

喜歡食自助餐的我, 好開心可以出席『U Food x 香港黃金海岸酒店仲夏海鮮薈國際自助試食晚餐』.








每位顧客可尊享波士頓龍蝦1. 啱晒愛食海鮮的我, 隻龍蝦肉質彈牙, 好味道, 而且仲好大隻添



 
自助餐的種類多不勝數, 當然少不了冷盤, 前菜, 熱食等.





最引起我注意是佢地係一個露天的地方不停整各式各樣的燒烤, 例如: 燒鵝, 牛肋骨, 羊架, 雞翼, 香腸….仲有小炒, 湯河, 燒生果等, 好豐富.










而且係戶外進行燒烤, 餐廳裡就較少聞到這些燒烤味, 這樣就唔會令到件衫都有味~我就好鍾意這樣的安排.

甜品也是我好留意的地方, 甜品的款式也不少, 不但精緻, 而且仲擺放得好靚~真係好想每一款都食, 但實在太多, 不能全部試晒~





我鍾意食海鮮, 所以第一時間就拎咗香草大蝦串和炸軟蟹南瓜配柚子沙律.

 

大蝦肉質彈牙, 同香草醬好夾, 而且蝦上仲放上黑魚子.




 

蟹和南瓜都炸得好鬆脆, 唔會過多麵粉. 而柚子沙律酸酸甜甜, 好配合和醒胃.




 
之後, 就食燒牛肋骨, 雞串, 燒鵝脾, 好入味.


我初時以為燒鵝只是俾 一兩 件, 但原來每碟分量都好多, 剛巧我拎時是一隻燒鵝脾~


來到甜品時間啦~

款式太多, 眼花撩亂, 一口氣拎左一大碟~



最後, 要食我愛的雪糕和馬卡龍, 這款芒果雪糕是其他BLOGGER推介, 話好味道, 必定要食, 我是第一次食, 真係幾好味, 而且仲有芒果肉, 只要你愛食芒果, 必要一試~


 
食飽飽, 黎番一張大合照先, 多謝晒U Food, 希望日後有機會再飲飲食食~


想知道更多U Food的最新消息, 可以登入以下網址

想知道更多酒店的消息和優惠, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'