2013年1月3日星期四

每日一粒順便茶梅, 去除體內毒素, 減少宿便

剛剛渡過了聖誕節和除夕, 我相信大家也四處吃喝玩樂. 但因為出街食得太多, 令腸胃消化不是太好, 排便也不太理想. 今次就試食順便茶梅.


 
簡單介紹一下順便茶梅.

它是嚴選日本種的高山青梅, 100%天然無藥性、高纖維, 以普洱茶、荷葉釀製30天後, 再以低溫烘乾, 增添益生菌, 促進腸道的運動能力、排出體內多餘的水分及廢物,6小時輕鬆排清宿便.


成份:
高山青梅, 普洱茶, 活性乳酸菌和荷葉

食用方法:
首次服用時, 請於睡前1小時進食一粒, 期後每日於餐前進食一粒, 建議每日最多服食兩粒.

一盒有12, 而且是密封式包裝.

 


食咗差唔多一個星期的茶梅, 我鍾意佢甜甜酸酸的味道, 容易入口. 我通常是晚飯前食一粒, 非常方便.


包裝盒上列明到期日, 而且成份天然, 不含西藥, 可以安心服用.


 
食完後, 完全沒有任不適的感覺.

本身我的腸胃也不是太好的人, 不是日日也能排便. 食咗茶梅後, 日日都有排便.
排便之前, 我會有便意, 肚子有少少搞下的感覺. 而且暢順咗, 量數也較平日為多. 減少咗宿便的情況.

屈臣氏獨家發售.

想知道佢地最新消息和產品資料, 可以登入以下網址

 

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'