2012年12月30日星期日

意想不到的齋菜 - 波羅密素食

平日出街食飯, 有唔同國家的菜式選擇, 但食用食得多, 有無諗過食番一餐素食呢? 由於我有朋友是素食者, 所以間唔中也會食素. 今次就介紹一間素食店俾大家 -波羅密素食.



店內有不同的掛畫和擺設.


 
首先, 來一個點心拼盆.
當中有幾款味道的齋, 腐皮卷, 春卷.


自己最愛酸齋, 汁夠, 唔會太乾, 齋又唔會過硬.


跟住就食主菜.
原隻鮑魚刺身魚生沙律


 
平日唔食刺身的我, 可以在這裡任意食. 鮑魚刺身夠口感, 最好加埋芥末.


香芋BB



 
這裡和我平日食有點不同, 出面係整成一條大魚, 但這裡是小小一件, 外皮較脆, 內裡香芋也夠粉.


意式黑松露金湯海皇素翅


除了黑松露, 配以南瓜, 味道唔會太濃.


法式薯茸焗黃螺


 
螺的質感是爽爽地, 幾特別.


黑松露香煎百靈菇


 
最愛食菇的我, 這個菜式啱晒我. 菇本身無太大味道, 配上濃濃的黑松露味道就好夾.

黃金甲鍋粑/素蟹粉鍋粑


這裡有兩款鍋粑, 一款是配素蟹粉, 一款是芝士, 我自己覺得芝士那款較濃味.
 

金榜提名


原來是蛋白為主.


 
秘製欖角蜜汁叉燒

另一款我鍾意的菜式是這款, 賣相真係幾似叉燒, 原來口感都好似架, 味道適中.
 
京式牛仔柳


鮮竹杞子藥膳浸菜苗


之前食咗幾款較濃味的菜式, 依加食番一個菜, 清淡一點, 中和番.

鮮茄牛柳焗飯和意式雜菌珍珠素麵





 
特別要介紹素麵, 佢係配以自加製的XO醬一齊食.

最後, 當然要食番個甜品.
太極杏仁露腰果合桃露


我自己較鍾意食傳統的甜品, 這兩款露唔會太甜, 夠滑.

桂花糕和金瓜蕃薯糕


 
我唔係太食桂花糕, 反而個金瓜蕃薯糕有點驚喜, 出面較少有得食.


誰說食齋唔夠飽, 當日真係食得好飽和好滿足.

波羅密素食:
九龍尖沙咀彌敦道180號寶華商業大廈2字樓
(佐敦港鐵站D出口,近北角雞蛋仔,山林道/彌敦道交界)
Tel: 2736 3939 / 2736 3989

 

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'