2013年1月10日星期四

掃走暗唖,令肌膚更細緻無瑕 - ARCHE BEAUTY THERAPY純甘醇酸面部護理療法

平日因為工作忙碌, 加上有點懶, 對於外出做Facial總是提不起勁. 但暗瘡肌膚的我, 容易出暗瘡和暗粒, 毛孔又易阻塞, 要快快見到效果, 出去做療程始終是最好.

今次我就去咗ARCHE BEAUTY THERAPY試做純甘醇酸面部護理療法. 等我先簡單介紹一下這間公司的資料.


ARCHE BEAUTY THERAPY (雅絲美療) 的整全概念健與美美容中心正為顧客提供高質素的服務, 揉合東方的另類療法和西方的嶄新技術療膚, 結合美容治療最新發展, 集專業、傳統、現代、科技各方面之長, 成一套獨特而有效的美容哲學.

ARCHE BEAUTY THERAPY提供一站式服務, 包括專業美容、皮膚護理、瘦身纖體、水療、美甲服務.

當我到達位於銅鑼灣ARCHE BEAUTY THERAPY的店舖, 職員先俾我填寫資料, 簡單了解我所關注的肌膚問題和護膚習慣.

之後, 就同我介紹一下療程的資料, 唔知大家對甘醇酸有幾多認識呢?

原來甘醇酸分子結構最小, 可迅速滲入皮膚深處, 也加速細胞分裂, 清除枯死細胞, 使活細胞得到平衡, 並促進骨膠原天然製造. 所以好適合暗瘡肌膚的我去做.

純甘醇酸面部護理療法
能暢通毛孔、去除多餘角質,收細毛孔,讓肌膚回復柔軟嬌嫩,能治療基底皮膚,有效改善敏感性皮膚

入到房間, 先換咗衫先, 因為療程中會有肩頸按摩.


今次的療程全是使用derma-i-Cosmeceuticals 產品.


 
首先, 治療師同我卸妝, 再洗面兩次. 洗完面, 即時乾淨晒.


接住就先搽上前液, 再搽Glycolic Acid Gel , 只可以停留在面上兩分半鐘.

 


之後, Post Peel Neutralizer 印走, 再用凍水抹去.


皮膚即是覺得白淨咗.


最後, 就要敷番一個面膜, 大約二十分鐘. 期間, 治療師會同我做肩頸按摩.





咁就完成咗療程的上半部份.

跟住, 治療師會同我進行針清和修眉.

期後, 就同我面部按摩, 佢的手勢好好, 好舒服. 再敷多一個面膜, 大約十五分鐘.

 


最後, 搽埋護膚品就完成.


整個療程差不多兩個小時, 做完後, 皮膚好水潤, 充滿彈性, 仲多咗光澤.


這是做完療程頭兩日的情況. 皮膚沒有任何紅的現象出現. 因為去咗角質, 膚色均勻咗.





每一個月ARCHE BEAUTY THERAPY都會推出唔同的優惠. 一月份佢地就推出以下優惠, 有興趣的朋友記得打電話預約.







想了解更多有關佢地的優惠和療程, 可以登入以下網址:

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'