2011年12月1日星期四

HABA試用第十回: 減少面部浮腫 - 輪廓提昇緊緻精華

近排工作繁忙, 加上又要出文, 所以每天的睡眠時間不足, 本身皮膚一般的我, 更加受到影響. 所以要用針對性的產品, 今次試用HABA的輪廓提昇緊緻精華.

功能:
蘊含的革命性成分-APPRECIER(水油雙性維他命C衍生物), 滲透性極佳,抵禦表皮層的遊離基, 有效抗氧化. 同時能比一般的維他命C誘導體提供更多、滲透力更強的維他命C至肌膚深層, 刺激真皮層的膠原蛋白增生, 令每個細胞回復飽滿, 使法令線、眼部和嘴部等容易出現肌膚老化的部位重現緊緻和彈性, 輪廓變得緊緻分明, 締造彈滑年輕美肌.

對象:
需要改善面部浮腫或提升輪廓的人士, 尤其適合成熟型肌膚使用.

使用方法:
早晚潔臉後, 3泵份量, 輕輕按摩至完全吸收. 可塗勻全臉或按需要局部使用, 待吸收後, 才塗上合適的滋潤保濕產品.

另外, 想達到更佳的緊緻效果, 可以配合ION機每星期使用1-2, 便能將緊緻抗皺成分深層導入肌膚底層, 更快回復年輕, 緊緻.

緊緻瘦面組合
ION x 輪廓提昇緊緻精華 x 純棉面膜紙



首先, 我喜歡這個精華的質地, 好似水咁, 當我搽上面時, 初時覺得有點痴痴的感覺, 但慢慢被皮膚吸收後, 就覺得啱啱好. 有時我會加以按摩, 等佢吸收更好.



由於近排唔夠訓, 皮膚無乜光澤, 起身時面部又有點水腫. 用咗一個星期左右, 我感覺皮膚無咁累, 彈性好咗, 面部也緊緻咗. 皮膚稍為有進步, 我覺得連上粉時也較貼服. 為咗加強效果, 我之後會配合ION機使用.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'