2011年8月3日星期三

暗瘡皮膚不可缺少它 - Origins 特效暗瘡療液

暗瘡對於混合性皮膚容易出暗瘡的我黎講是一個煩惱, 而且暗瘡時好時壞, 所以暗瘡膏對於我是不可缺少的產品.

今次試用Origins最新推出[加強版]Spot Remover特效暗瘡療液,簡單講下它的成份
1)     水楊酸
迅速治療患處,加速暗瘡凋謝, 迅速殺菌消炎及控制初冒起的暗瘡

2)     天然成份咖啡因和紅海藻萃取能鎮靜及紓緩紅腫發炎

3)     黄芩根、蘋果及青瓜精華
有助防止黑色素積聚, 消除暗瘡印痕, 保持膚色均勻,以後消痘不留痕!

71正式發售 [$130/10ml]

今次試用咗ORIGINS特效暗瘡療液差唔多一個星期, 它的用法方便和簡單, 只需要搽在暗瘡患處上, 搽上去時覺得有少少涼涼地, 若搽在紅腫的暗瘡上會有少許吉吉地的感覺, 由於是透明GEL, 好似有一層薄膜保護住暗瘡的位置.


























對於已經有白頭的暗瘡, 只需要搽兩三日, 便已經平伏咗, 只剩下暗瘡印.



若只係又紅又痛又腫而未出白頭的暗瘡, 我就需要較長的時間去等佢出白頭, 不過搽咗兩日暗瘡已經唔痛.


我喜歡佢的容量, 只有10ML, 細細支, 可以放係手袋或公司, 非常方便. 而且價錢相宜, 一支可以用好長的時間. 對於我黎講, 這支暗瘡療液是看門口的好幫手.

想了解多些ORIGINS的產品, 可以去以下網址 

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'