2011年8月3日星期三

初接觸AVANCE - 眼部專用超完美卸妝液

卸妝產品對於喜愛化妝的女士來講是不可缺少, 所以選擇眼部卸妝特別注意, 因為眼部的肌膚好薄.

未試用產品前, 對於AVANCE這個日本品牌比較陌生, 今次好多謝雅施, 令我有機會試用佢地的眼部專用超完美卸妝液. 等我先簡單講吓AVANCE的資料.

 

AVANCE 為日本著名化粧品牌HOLLYWOOD COSMETICS旗下品牌, 其眼部化粧及護膚品深受日本女生歡迎..

今次試用眼部專用超完美卸妝液, 它採用温和無刺激的油水兩層分離配方, 可以輕鬆卸除睫毛膏和眼線等難以卸去的眼妝, 但又不傷皮膚.

使用好簡單, 只需要用前搖勻卸妝液, 再用化妝棉取適量的卸妝液, 大約放在眼部1015秒左右, 就可以抺去.

今次我搽咗一個帶有閃的眼影, 再塗上睫毛液. 當我用化妝棉抺第一次時, 大部份的眼裝都已經抺去. 我再用化妝棉抺第二次, 只剩下淡淡的睫毛液. 效果幾乾淨, 我只需要輕輕的抺就可以. 抹完沒有乾的感覺.



等我話一個好消息俾大家, 雅施今年夏天正式把AVANCE這個品牌的產品引入香港大家唔需要去日本買啦~

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'