2011年6月6日星期一

St.Clare Y18超V緊緻臉頸精華

平日我除了注意面部的皮膚, 頸部也有留意, 因為我本身的頸紋都好明顯, 所以搽護膚品時, 也會同時搽埋頸部.






























今次試用的是St.Clare (聖克萊爾) Y18V緊緻臉頸精華. 它內含八胜肽, 能夠撫平肌膚紋路, 而燕麥果仁萃取, 則具有緊緻滑順效果, 能夠調和膚色、平滑肌膚. 有持續保濕效果的玻尿酸, 幫助肌膚抓住水分. 令肌膚迅速緊緻, 同時修復肌膚老化問題.使用方法
早晚於使用化妝水後, 取適量塗在頸部, 兩頰和下巴部位, 以掌心及虎口順著頰邊朝太陽穴方向由下往上輕輕按摩至完全吸收.


這款精華適合任何皮膚使用.

首先, 我鍾意佢係包裝上寫明保存幾耐和包裝底印有到期日子, 咁就可以放心使用, 保證無過期.



試用咗這款臉頸精華後, 覺得它不會太潤, 即使依加的天氣也適合使用. 當我將精華搽在頸部, 兩頰和下巴, 加以按摩, 精華好快被吸收, 完全沒有笠的感覺, 而且唔會覺得乾.



由於以前不懂得護理頸部, 所以頸紋好早已經出現, 而且也有點明顯. 試用咗這個精華十天左右後, 頸紋當然無咁快明顯減淡, 但覺得頸部的皮膚滑咗, 細緻咗. 我相信持續使用, 可以減淡頸紋.



想了解更多St.Clare (聖克萊爾)的其他產品, 可以參考以下網址:

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'