2018年9月26日星期三

飯聚 @ Casa Pennington

早前與一排無見的朋友食飯, 當然要揾個地方, 一邊食一邊慢慢傾, 最後我地選了位於銅鑼灣的Casa Pennington食飯.

愛食生蠔的友人, 見到每日有指定的生蠔買一送一, 當然忍唔住要點來食.
佢地點了三款生蠔, 包括American Pacific, Mermaid Ostra Regal.


雖然我唔食生蠔, 但見到生蠔夠飽滿和肥美, 加上友人的表情已話我滿意今次這幾款生蠔.


我唔食生蠔, 仲有好多菜式選擇.

我地點了New Zealand Clam, Oyster Risotto Australian Barramundi Fillet.

New Zealand Clam.


愛食海鮮的我, 見到有蜆的款式, 當然想一試.

隻蜆好大隻, 肉質尚算嫩滑, 口感不俗.


Oyster Risotto.



上枱時香味撲鼻.

意大利飯的質感軟硬適中, 啱我口味.


飯吸收晒蠔的精華, 入口有淡淡蠔的味道, 食完也沒有油膩感覺.

Australian Barramundi Fillet.


賣相精緻.

魚煮的時間控制不錯, 所以保持魚肉的嫩滑, 也唔會覺得太乾身或者硬.


甜品當然不少得, 選了Tiramisu.


我自己就好鍾意食忌廉, 夠幼滑. 甜度也適中.



這一餐在愉快的氣氛下結束.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'