2018年5月12日星期六

星加坡胡椒蝦 @ 有囍

早前與友人係旺角行完街, 就順便係附近食飯, 今次我地選了一間叫有囍的食店.

坐下後, 我地就點菜.

我鍾意這裡的碟, 有好幾個款式.


我地點了小食, 牛油雞翼.


一碟有五隻雞翼.

每一隻都好大, 好飽滿.

肉質幾嫩滑, 唯獨味道唔夠濃郁.


主菜點了雞煲翅和星加坡胡椒蝦.

雞煲翅.


上枱已被吸引住.

這個翅係二人份量, 而且有半隻雞.


個湯非常鮮甜, 雞肉又夠嫩滑, 一定要趁熱飲.


來這裡一定要食這個.

星加坡胡椒蝦.


我自己鍾意食胡椒, 所以見到這個就第一時間點了.

蝦數量唔多, 但勝在夠大隻.

蝦肉夠爽口彈牙.


胡椒的辣味慢慢滲入喉嚨中, 夠惹味, 以我唔食得辣來講, 辣度可以接受.

我鍾意佢以大蒽作為配菜.


幾甜, 吸收晒蝦的精華.

甜品點了椰皇燕窩.


最近工作忙, 真係要滋潤一下, 這個就啱晒.

入口有淡淡的椰白味道, 再配上燕窩, 兩者好夾.


 



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'