2018年3月29日星期四

香酥軟殼蟹意粉配龍蝦汁 @ CASA LUCA

吾講吾知,原來九龍灣國際展貿中心開了吾少食店,鍾意飲咖啡的我,試CASA LUCA 午餐.

最後我見到有即叫即整意粉, 被這個賣點吸引住, 點了香酥軟殼蟹意粉配龍蝦汁, 而飲品當然配上泡沫咖啡。

等咗一陣, 店員先奉上泡沫咖啡.


質感幾滑身, 咖啡味道適中, 啱我口味.

香酥軟殼蟹意粉配龍蝦汁上枱.


上枱時香味撲鼻.

我第一時間試下個意粉先, 我鍾個醬汁, 有香濃的龍蝦味.


而意粉軟硬度適中.

軟殼蟹唔算好大隻, 但勝在夠脆身.


而走的時候發現這裡有賣麵包, 而且大過塊面.

我自己鍾意食芝士和朱古力,睇中咗奧利奧芝士朱古力軟歐包.



一切開見到內裡滿滿的芝士,同朱古力好夾.

個包夠軟棉棉, 非常好味.





這個包甘大個,最啱同家人,好友和同事一齊食.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'