2018年2月21日星期三

越式火車頭湯金邊粉 @ 金滿都越南餐廳

一排無食越南嘢, 早前相約一排無見的友人去食飯, 佢帶我去佢居住附近的長沙灣食飯, 我自己較少去這區, 今次試了一間叫金滿都越南餐廳.

這裡逄星期三和日都會有晚市套餐, 所以我也試了.

我選了越式火車頭湯檸粉,加錢轉了金邊粉.


材料豐富, 當中包括生熟牛肉,牛丸和牛柏葉, 我可以一口氣食多幾款餸, 啱晒貪心的我.


金邊粉幾幼滑, 口感不錯.


幾款配料中, 我特別愛食牛肉和牛丸.

飲品選了熱奶茶.


另外, 我地再點了一個越式拼盤.


有齊雞翼,豬扒,蔗蝦和春卷.

一炸起便上枱, 所以全部都熱辣辣.


幾款炸物味道也不錯, 當中我最愛豬扒.

炸完唔會太乾和硬身.


這裡的價錢幾大眾化, 食物質素也不錯, 唔來這區也不知道.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'