2017年11月19日星期日

晚餐 @ 城市花園酒店中菜廳《粵》

踏入秋冬季節, 最適合進食一些帶辣的菜式, 但對於唔食得辣的我, 就要從中選擇一些適合自己的菜式, 早前便去了位於城市花園酒店中菜廳粵食晚飯.

先點了三款小食.

芒薩龍蝦凍.


這個辣度只是微微辣, 好啱我的口味.

賣相夠精緻, 適合作為小食.


煙燻釀紅椒.


賣相與煎釀三寶有點相似, 這個是精緻版.


對於我來講, 紅椒算辣, 但幾惹味. 而饀料係蝦膠, 幾彈牙, 口感不俗.

柚子醋車厘茄.


食完辣的菜式, 即時食這個帶酸的車厘茄, 不但能中和辣味, 而且夠鮮甜.


杏汁花膠燉蹄筋.


秋冬天氣, 最啱飲湯滋潤一下喉嚨.

上枱時已聞到淡淡的杏汁香味.

材料好足, 花膠好大隻, 夠口感.


而湯帶點杰身, 入口時有少少黏黏的感覺, 非常好飲.


美人椒脆雞煲.


友人愛食辣, 但因為我唔食得辣特別要求減辣.

雞煲相當惹味.

我也試了一件雞, 雞肉幾嫩滑, 又夠味.


我點了白翠紅肉藏珍地併白飯.


賣相相當特別.

食的時候整碎豬肉, 再混入白飯一齊食, 味道較為清淡, 卻能食出肉的味道.


最後, 點了輝映小辣椒作為甜品.


選的時候, 見到圖片咁可愛便點了.

糯米粉混入辣椒粉, 而饀料分別為奶皇和蓮蓉.



入口煙煙韌韌, 食的時候唔太覺得辣, 而甜度也適中.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'