2016年7月1日星期五

究極海老味噌拉麵 @ Hamataki

九龍城對於我來講不是一個多去的地區, 一講起九龍城, 自然會想到泰國菜. 原來這裡除了泰國菜外, 也有日本菜的食店, 早前就同友人去了位於九龍城的Hamataki食飯.


店舖不算大, 座位以高枱為主.


我點了究極海老味噌拉麵.


上枱時已見到拉麵在滾着, 有一些細泡仔出現, 與平日的拉麵有所不同.

我先飲一啖湯, 不但夠鮮美, 而且仲好熱辣辣.

一直食落去, 熱度仍然保持着, 原來碗中放了一塊熱石, 這樣能夠令熱度持續長久一點, 對於愛食熱辣辣的湯和麵的我, 絶對合我心意.


拉麵材料有兩隻蝦, 蝦仔, , , 粟米和紫菜.

蝦肉尚算爽口彈牙.

蛋就帶少許流心, 充滿蛋香, 若再流心一點, 就更加好味.


對於我來講麵質軟硬適中.


另外, 也點了一些小食, 包括秘製炸雞, 大阪燒和日本汁煮餃子.

秘製炸雞.


雞塊都幾大件.

外皮夠脆身, 而雞肉嫩滑, 肉汁不錯, 不會太乾身, 可以說是外脆內嫩.


炸雞是啖啖肉, 完全無骨, 最啱懶人的我.

大阪燒.


上枱時已被佢的份量和燒餅面滿滿的木魚所吸引住.

大阪燒夠鬆身, 再混入醬汁和木魚一齊食, 多重口感.


對於鍾意食木魚的我, 越多木魚, 口感越佳.

日本汁煮餃子.


煎餃子食得多, 汁煮的方法較少食.

餃子皮算薄身, 內裡的饀料肉汁幾多,不會過硬和乾,汁煮方法相對無咁熱氣和油膩,醬汁帶有微微酸酸辣辣,幾醒胃.


 

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'