2015年10月18日星期日

妝容透薄自然 - Heynature 柔嫰水潤粉底霜


本身是暗瘡肌膚, 選擇粉底產品時, 也會以透薄, 保濕為主. 早前便試了Heynature 柔嫰水潤粉底霜.


Heynature 柔嫰水潤粉底霜
²  產品貼服, 不易脫妝, 效果自然
²  質地水潤柔滑
²  改善膚色不均和細紋, 也可以作為局部遮瑕
²  得到韓國政府發出防紫外線機能認證

使用方法:
取適量份量, 均勻全面由內向外推開便可.

一共有三款顏色.


我就選擇了自然膚色NO.23.


打開粉盒後, 除了有粉撲外, 也有鏡子, 方便出街時補妝使用.


取適量的粉底霜, 搽上面, 由內向外推開.



而近鼻翼和咀角位置, 我會輕輕再印開幾下, 因為鼻翼位較易出油, 想妝容更貼服.


這個粉底霜幾易推開, 而且顏色貼近我的膚色, 所以搽完後, 效果幾透薄.

搽咗這個粉底霜後, 不會覺得肌膚太乾, 能保持水潤, 這兩點對於暗瘡肌膚的我是重要一環.

用後, 肌膚稍為均勻, 遮瑕度還算可以. 但由於我部分的暗瘡印較為深和紅, 我會再另用遮瑕產品.


產品及有關資料由品牌提供.

想知道佢地更多資料和最新消息, 可以登入以下網址:



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'