2015年5月29日星期五

炮台山新食點 – 萬歲

在炮台山也有不少好味的小店, 今次想講下近期雜誌報紙也有報導的懷舊店舖車仔麵 萬歲.

因為相對比較近我公司, 我會外賣自取.

由於午飯時間較多人, 為了不用等, 我會提早打電話落單. 最好的地方是湯可以另上, 外賣不用加錢.


這是佢地的點菜單, 各人可以因應自己的喜好而點.

今次我點了粗, 腩汁, 小辣, 牛腩, 沙律丸, 牛筋和甜酸齋.

粗麵麵質尚可以, 因為湯是另上, 麵沒有被浸稔, 但我覺得油麵好味一點.


牛腩幾腍身, 唔會太硬, 得兩塊, 唔太夠喉, 但對於我來講味道略為淡了一點.


沙律丸夠彈牙, 一口開, 內裡的醬流出, 味道調教得好, 這個好味.


甜酸齋入口同平日食有點不同, 還有微微的硬身, 原來這些是每日新鮮, 所以口感有所不同, 同樣入味一點仲更好味.


牛筋不會太硬, 有點咬口, 味道適中.


總括來講, 也幾好味, 我自己覺得配腩汁和辣出來效果是更惹味. 若份量多一點會更好~


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'