2015年3月20日星期五

齊來烚烚烚 - 路邊煱

平日甚少去土瓜灣揾食, 原來那邊也有不少好食的店舖, 就去了路邊煱打邊爐.

點解咁遠去食打邊爐, 其實是為了佢地的招牌湯底 招牌休菌花甲蟹鍋.

打邊爐之前, 點了兩款小食, 八味金磚豆腐和手拍青瓜.

八味金磚豆腐熱辣辣上枱, 外脆內嫩. 完全無諗過裡面可以咁滑, 真係要讚下個師傅. 來這裡必定要點這個.



手拍青瓜好爽, 帶點酸, 青瓜比較大條和粗身, 所以口感更佳.


簡單混下醬先, 因應自己的喜愛而調配.


招牌休菌花甲蟹鍋上枱已俾鍋裡的蟹吸引住, 好大隻, 而且仲有好多花甲, 我諗有成差不多兩打.


佢地話先飲湯, 之後才打邊爐.

湯好吸收晒蟹和花甲的味道, 加埋什菌, 好鮮甜, 飲唔停口. 花甲算大隻, 入口沒有沙粒, 好乾淨.


蟹肉新鮮, 肉質幾彈牙, 仲有好多蟹膏, 蟹殼都是一樣, 好肥美.


之後, 開始打邊爐.

無牛不歡的我, 點了手切本地肥牛拼牛頸肴.

碟牛好靚, 肥瘦分怖平均.


由於我不食生, 所以我一定滾熟晒先食, 但仍然夠稔, 不會硬和乾, 重牛味.


再來是鮮黑栢葉和肥鵝腸, 這兩款也不是火鍋店常常見到.


鮮黑栢葉夠爽, 煙煙韌韌, 好有口感.

平日我是不食內藏的腸, 覺得太多脂肪, 但見碟肥鵝腸好新鮮, 就試下, 幾爽, 大部份脂肪已經無咗, 所以食少少也不錯.

愛食丸類的我, 樣樣也想試, 所以點了手打四寶丸, 包括墨魚丸, 牛丸, 鮮蝦丸和胡椒豬肉丸.


四款丸夠彈牙, 最推介是胡椒豬肉丸, 這是我首次食, 肉丸混入胡椒, 辣辣地, 幾好味.


火鍋當然不少得炸嚮鈴, 這裡是即叫即炸.


豆味夠濃, 又夠滑, 加上吸收晒湯的精華, 特別好味.


朋友鍾意食魚, 所以點了鯇魚片, 好厚身, 魚片夠光澤.


我不太食魚, 也食了一塊, 味道還可以.


打邊爐的配料仲有好多, 我地只選擇咗部份較特別和出名的款式, 下次要試下其他.

順帶一提, 小店的洗手間俾我的感覺也是不乾淨, 地板又濕, 但這裡的洗手間即使是男女共用一間, 也好乾淨, 非常難得.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'