2014年6月30日星期一

初試Phillip Wain ARP 透白保濕療程


經過忙碌的一天工作, 最好是放工去做facial , 輕鬆一下. 早前就去了位於銅鑼灣Phillip Wain facial, 今次會做ARP 透白保濕療程(ARP Hydra Bright Therapy), 這是我首次做佢地的facial.


簡單介紹一下這個療程.

這個療程是採用冷凍無針注滲儀. 無針注滲配合冷凍技術, 更能激活真皮細胞及保護細胞基因組織, 產品營養能直接輸入表皮及真皮細胞.

而冷熱交替操作, 有效活化細胞、收緊毛孔及提升輪廓冷凍注滲功能非常適合發熱 (如光學療程或Auto MTS療程後)、敏感痕癢之肌膚, 能減低紅腫及幫助傷口癒合.

入到去Phillip Wain, 先拎儲物櫃鎖匙, 再換衫.


等待入房間時, 可以在這裡坐一陣.


入到房間, 美容師先同我卸妝, 潔面和深層清潔.



再來針清, 由於我的皮膚唔太適合針清, 所以我只針清了鼻的位置.



接着, 就是全面和頸部按摩, 過程好舒服呀~


今次的療程主角出場啦~

首先搽上幹細胞黄苓苷精華, 再用熱能導入. 之後, 再搽上淡斑美白精華, 再用冷凍導入, 整個過程大約十五至二十分鐘時間長短, 因應客人吸收精華程度而定.





再敷上幹細胞黄苓苷精華膠原面膜, 時間大約二十鐘左右. 期間, 美容師仲同我做手部按摩, 真係雙重享受.



最後, 就搽上護膚品, 整個療程就完成. 做完後, 肌膚不但白淨咗, 而且仲充滿彈性.



療程和資料由品牌提供.

想試既朋友都可以以$388享受 逆轉肌齡透白療程 加送50分鐘身體按摩

到以下網址填妥表格便OK
(優惠只限21歲以上女性新客戶)

另外, Like Phillip Wain facebook 更可免費獲贈infusens高效保濕精華1 (價值$128)
預約電話:3980 9838

地址
銅鑼灣利園24
太古城中心第42
尖沙咀美麗華商場11




沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'