2014年4月27日星期日

令肌膚保持水潤感覺 - VICHY溫泉礦物活水循環保濕精華

本身是暗瘡肌膚的我, 肌膚達到水油平衡是好重要, 所以保濕成份是產品我是好重視. 今次試了VICHY溫泉礦物活水循環保濕精華.


溫泉礦物活水循環保濕精華
當中包3大動力水活因子, 配合突破性活水循環科技, 打開細胞間的水通道, 激發活水循環, 水份均勻分佈7大面部區域, 360度潤澤全臉, 讓膚質彈滑飽滿, 膚色剔透明亮.

本身鍾意質地清爽的產品, 而這個精華質地是水凝, 啱晒我用. 用後唔會覺得肌膚有笠痴痴的感覺, 適合春夏的天氣使用.


佢好易推開, 搽上面後好快被肌膚所吸收. 由於我面頰位置較乾, 我會輕輕再搽多一層精華.


未使用精華前, 水份和細緻度只有2, 而油份是5. 用咗精華後, 水份和細緻度即時提升到4, 而油份減到4, 達到水油平衡.


另外, 我也會將精華混入粉底液中使用.


這樣令粉底液更貼服和持久, 減少脫妝的情況出現. 對於混合性肌膚的我, 更可以改善出油的情況.


產品和資料由品牌提供.

想知道更多佢地的最新消息和優惠, 可以登入以下網址:


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'