2014年4月30日星期三

重現線條 - 必瘦站 Reaction Beauty魔鬼線條療程


四月頭又去了位於銅鑼灣必瘦站進行瘦身療程.

剛巧今次是敏儀幫我做療程, 對上一次已經是上年底了佢好細心, 所以我鍾意佢幫我做療程. 由於我主要是想修線條, 所以今次安排我做Reaction Beauty魔鬼線條療程.


CORE的專利技術收緊鬆弛皮膚, 刺激膠原蛋白重組和增生, 令肌膚變得光滑飽滿. 強化皮膚的纖維組織, 有效擊退皺紋鬆弛和緊緻輪廓.

這款無創溶脂, 針對皮下脂肪層, 消滅脂肪細胞, 有效改善橙皮紋, 肚紋, 擊退肚腩, 手臂, 腹部和大腿等頑固脂肪, 塑造魔鬼線條.

敏儀先同我搽上gel, 療程就開始.


由於我最需要改善的地方是肚中間和腰側兩邊的添, 線絛不明顯. 所以主力集中這兩個位置.




整個過程不會感覺痛, 只會感覺頭探頭吸吮和少許熱. 而力度是可以因應個人而調教, 所以可以安心.


整個療程大約二十分鐘. 完成後, 肚四周位置出現泛紅的情況, 這是正常的現象, 稍後會慢慢退去.

做完後, 覺得腰側的線條明顯咗, 而肚腩也稍為平坦咗.


療程和資料由品牌提供.

想知道更多佢地的最新消息和優惠, 可以登入以下網址:


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'