2014年1月29日星期三

Neogence 台灣醫美深度之旅 (三)


經過第二日一整天的行程, 整個人都有點累, 所以訓得較第一晚好.

起床後, 係酒店食早餐, 就開始今日的行程. 第一站, 我地會去Neogence位於台北總部參觀.


到達後, 博士就同我地介紹一下公司不同的部門.

接着由Neogence研發團隊中的皮膚專科醫師-洪志淳醫師, 為大家講解一下色素, 斑點的形成和種類, 更為部份的bloggers和編輯進行皮膚測試.





之後, 我地就到附近的克莉蒙汀麵包生活館食自助午餐. 這裡的怖置好靚, 食物質素也不錯.





由於我是坐係WinwinAngel對面, 剛巧佢地同時間自拍, 就在這一瞬間, 我就拍下這張相片.


這裡最出名當然是麵包, 真係一試愛上, 最後我仲買咗兩個返香港食.


飯後, 我地就開始上實驗課堂.

先由博士同大家現場做一個有關玻尿酸保濕原液純度實驗, 究竟佢同其他牌子有甚麼分別呢?

先將Neogence和其他牌子的玻尿酸保濕原液分別滴入離心管中, 再滴入藍色染料, 最後加入高濃度食鹽, 再搖均勻, 稍等一陣, 其他牌子的原液呈現水狀質地, Neogence原液保持濃稠.


之後, 就到我地進行DIY原液, 可以因應自己的需要而加入各款成份. 我最後加入咗傅明酸, 日夜肌膚修護配方和胜肽撫紋因子. 成為屬於自己的美白抗皺玻尿酸保濕原液.



來到台北, 當然要和地標101合照, Neogence準備了不同拍照道具俾各位用. 今次是分組拍照. 未開始前, 先來一張合照.



之前就合照, 先來一張靜態版本, 再來一張躍動版本, 為了有更好效果, 當然要跳好幾次, 係人來人往的大街中影相, 真係好開心.



除了要同101合照外, 也要來到佢地著名的食府 - 鼎泰豐食晚飯.

這餐好豐富, 除了食咗佢地不同的美食外, 必食當然是小籠包, 我地食了各式各樣, 有咸有甜的小籠包, 一口氣食了咁多款美食, 食到好飽.






食完飯後, 就俾時間大家裝扮, 因為仲有一個重頭節目, 就是前往台北信義區知名夜店Barcode, 參加『Neogence 跨年煙火Party這個我將會在下一篇同大家分享, 不容錯過.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'