2013年8月22日星期四

我愛炒雪糕和雪糕麵包盒 - SPACE BY LASSANA

近年以甜品做主打的店舖越開越多上星期又去試咗一間較新開的甜品店位於旺角的SPACE BY LASSANA.


 
佢地主打自家制雪糕麵包和蛋糕自家炒咖啡豆咁當然要一試.


 
佢地有六款麵包選擇我就揀咗火腿芝士牛角包配鮮奶咖啡.


這個牛角包是主角好鬆脆牛油味也濃內裡除了火腿和芝士外夾了不少新鮮的菜和蕃茄唔會覺得太膩.


 
食麵包我愛配咖啡本身鍾意飲多奶的咖啡這款就啱晒我咖啡幾香拉花幾靚呀~

接着就係甜品出場佢地的雪糕麵包盒賣相吸引見到人地食已經流晒口水但一個麵包盒份量都幾大下所以今次人少就無試唯有留番下次.


雪糕口味也有成十款.
 


而我就揀咗炒雪糕
佢地有好多不同款式我最後揀咗松鼠樂園

 
我睇住佢係度炒雪糕當中仲加入不少配料例如朱古力醬果仁朱古力粒等再放入窩夫杯內再加埋朱古力條朱古力餅Macaron做裝飾就完成好吸引.


 
雪糕好滑而且當中混合咗一些配料所以有口感.

 


佢地都有唔少優惠.


 
惠顧雪糕產品一百元或以上用匯豐信用咭可以獲得28元或以下的飲品一杯.

另外, Like Lassana LimitedFacebook Page, 貼上甜品的圖片和留下一小段感想就能獲贈$30現金券.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'