2013年8月31日星期六

相約好友, 反轉迪士尼一日遊

近年迪士尼不斷擴建, 繼「反斗奇兵大本營」和「灰熊山谷」後, 今年又開了全新主題園區「迷離莊園」, 係時候約埋好友齊齊玩番一日.



相約好友在八月中一個星期六入場, 之前連日來滂沱大雨, 幸好當日陽光普照.




當日十一點到達迪士尼, 奇妙之旅正式開始~


首先就去咗今個夏日的限定節目 - 怪獸大學.




為咗體驗一下「怪獸」式的校園生活, 當然要四圍參觀, 影下相.




見到這些擺設, 好懷念中學的校園生活.


另外, 可以整一張專屬自己的學生證.



在門外, 仲可以同《怪獸大學》的主角影相, 我地當然唔例外, 齊齊影番張相留念.






來到迪士尼, 巡遊必定會睇. 我地霸定靚位等迪士尼飛天巡遊開始.









睇完巡遊, 到咗午飯時間. 由於我未食早餐, 所以就先食個午餐, 再去
「迷離莊園」.

行去「迷離莊園」時, 經過「反斗奇兵大本營」, 影下相留念.



到達
「迷離莊園」. 這是關於故事主人亨利爵士與他的助手猴子阿拔遊歷世界各國去收集罕有珍品, 收藏於其私人博物館「迷離大宅」.



一路行一路參觀, 最後就坐
「迷離莊園電磁廂車」.


 
而係旁邊有個3D立體錯視效果的主題拍攝區「奇幻庭園」, 我地幾個又走去睇下, 但我地影出來的效果無佢的咁靚.


當日陽光猛烈, 我地經過精品店也會入去睇下嘢, 順便涼下冷氣.

見到有人即場燒玻璃, d擺設好靚呢~

 


我地幾個去咗睇「獅子王慶典」和「米奇金獎音樂劇」.



雖然之前來迪士尼已經睇過, 但今次再睇, 一樣覺得咁精彩.

不經不覺又到咗日落黃昏, 這個時候影相真係好靚, 我都影番幾張相做留念.


 
由於煙花九點先開始, 我地就去食嘢的地方坐下, 傾下計.

 
為了揾一個較有利的位置睇煙花, 我地就八點三左右就過去. 現場已經有不少人坐着等, 我地剛好揾到位置, 就坐在地上等待. 雖然是晚上, 但由於日間好好陽光, 越坐越熱, 開始出汗




終於等到煙花開始, 這次位置夠前, 所以睇得算清楚. 隨着煙花的結束, 反轉迪士尼一日遊也完結了

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'