2013年7月29日星期一

全日早餐 + Pancake = 滿足 - 甜牙牙

鍾意食甜品的我又出動啦~ 早前約咗朋友去尖沙咀行街. 行街前, 先食少少嘢. 今次我地去咗甜牙牙.

甜牙牙有別於一般的甜品店. 除了甜品外, 仲有全日早餐, 麵餐, 下午茶餐供應.


 
由於我未食嘢, 我就揀咗個『下雨天』全日早餐來食, 好襯近期的天氣.



當中最吸引我是
煎蛋竹炭多士. 平日真係好少可食竹炭多士, 這個我覺得幾特別, 仲有其他配料包括茄汁豆菠蘿和兩款香腸.

這個餐都算幾好食, 只是竹炭多士略為燶咗少少, 有部份多士有少許燒焦的味道, 個太陽賣相也差一點, 隻太陽蛋不是全在多士中心, 而是流了出來.


個餐配有每日特飲一杯, 今日是青檸薏米水. 對於鍾意食濃味的我, 這個稍為淡味, 我只飲到青檸味.

 
之後, 同朋友一齊食一個甜品. 佢地有各式各樣的甜品, 真係眼光撩亂.



由於朋友不是特別愛食甜品. 所以就點了香橘配Valrohna朱古力碎 Pancake.


 
點解我地會點Pancake~ 因為這裡的Pancake是用日本低筋麵粉配合有機蜜糖做成, 而且是即叫即整, 所以要一試.

Pancake好鬆軟, 厚度唔會太薄. Pancake面上有橙和cream. 這個cream真係好香好滑.

而切開Pancake, 內裡也有不少橙肉, 也流出奶油. 奶油唔會過甜, 加上橙肉酸酸甜甜, 唔會太膩, 啱晒依加食, 連朋友也覺得唔錯, 最愛佢即叫即整, 夠新鮮, 若蛋味再濃一點更好.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'