2013年7月22日星期一

訓住修身瘦身 - 必瘦站New Ultra Shape V3 無創抽脂

夏天來臨, 個個女仔都想以最佳的狀態示人, 我當然也不例外. 對於自己的身型, 基本上我都滿意, 唯獨是肚腩四周位置, 線條又唔夠, 早前就去咗必瘦站進行修身療程.

今次我是去必瘦站位於銅鑼灣的店舖.


 
上到去, 職員帶我入房, 療程開始前, 先換衫.


 
今次我是試做必瘦站其中一個皇牌療程 – New Ultra Shape V3無創抽脂.

VDF Multi-Focus Ultrasound聚焦式超音波, 精準地打在脂肪層, 效果類似抽脂一樣可以永久維持, 絶不反彈. 可以徹底消除淺層, 中層和深層脂肪細胞, 主要針對肚腩, 胃腩, 腰側, 臀部和大脾的頑固脂肪, 而且無痛, 安全, 即時見效.

在進行療程之前, 治療師先同我用膠紙圍住肚四周貼, 目的是將肚四周的脂肪集中晒中間.


跟住就開始療程, 就是用這部機去做.


 
第一個步驟是做RF, 進行加熱. 先搽啫喱在肚四周的位置, 大約五分鐘.


第二個步驟是做爆脂. 這部機有導航和智能系統, 會追蹤和感應要打的點數.


 
在進行之前, 要蓋上藍色的紙, 係部機的螢光幕見到係咪好似進行手衠呢~
 

之後再貼上六個圓點, 再放上帶, 系統就話我肚四周有四百多點要打.


接着, 治療師就會睇住螢光幕一點點去打. 每打完一點就會變成紅色, 直到打完為止.
進行期間, 治療師我不停搽油在我的肚上, 目的令我舒服一點, 因為打緊時, 感覺到皮膚有些熱和少許吉吉.

 
 
在螢光幕上有幾個顏色顯示, 治療師只要跟着黃色點去打.


 
綠色點代表打緊.


藍色點代表打得.


 
治療師好細心, 期間不停問我有無覺得太熱, 整個過程, 我完全唔覺得痛, 而我就一直望住螢光, 睇下打咗幾多點, 最後整個範圍變晒紅色, 這一個部份就完成啦~


 
而最後一個步驟是做RF, 目的是提升, 收緊, 修番腰間的線條.


 
療程做完後, 肚四圍的位置會有些紅, 但稍後就會退去. 而即時見到肚是平咗少少.


治療師提我這兩個星期要多飲水,或者多些做運動, 因為溶咗的脂肪會變為脂肪酸經尿液和汗水排走, 最佳效果大約兩星期後見到.

想知道佢地最新消息和療程的資料, 可以登入以下網址
https://www.facebook.com/pages/Perfect-Medical-Official-%E5%BF%85%E7%98%A6%E7%AB%99%E5%AE%98%E7%B6%B2/211939568954879

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'