2013年6月24日星期一

又多一個試用平台 - tryus.com.hk

現今通訊發達, 可以透過唔同的平台得到產品的試用裝. 上個月又有一個新的平台誕生, 佢就是tryus.com.hk.

簡單介紹一下佢的背景.

tryus.com.hk是一個試用品綜合網上平台, 利用特選的試用專頁, 例如嬰兒, 美容, 食品, 寵物, 個人護理等, 在搜羅眾多產品中選取五樣最心儀的產品.

上個月進行咗首次 第一期"GIMME FIV5 試用專員大招集". 好開心被選中咗.


之後再次登入tryus.com.hk便能夠揀選自己喜歡的5件試用品, 並放進您的 tryuspack , 填妥辦工室送貨資料後510個工作天內便會收到tryuspack.

今次我就揀咗以下五件產品.

Bifesta速效卸妝潔面泡(亮白型)


² 含化妝水成分的濃密泡沬, 一次過卸除化妝品和油脂污垢
² 三種離子洗淨成分的濃密泡沬,, 使毛孔深處的化妝品浮出表面
² 二種糖分泡沬成分的的彈性泡沬, 潔淨油脂污垢, 保持肌膚養分
² 方便沐浴時使用, 無需額外使用潔面產品

這個產品好方便, 卸妝同時潔面, 而我使用的是亮白型, 能去除暗啞, 肌膚更清爽明亮, 用後肌膚唔覺得繃緊.

Snowberry Bright Defence Day Cream No. 1



首次接觸Snowberry這個品牌, 日霜分為No.1 (油性肌膚), No.2 (混合性肌膚) No.3 (乾性肌膚) , 我今次是試用No.1.

它質地偏向清爽, 啱晒我的肌膚, 也好快被肌膚所吸收.

Arise -水潤啫喱面膜



超強水潤啫喱配方, 含全新科研鎖水成分Fucocert, 再加入透明質酸, 有效為底層肌膚注入水分, 能迅速激活肌膚自我再生, 改善乾燥膚質並擊退倦容和暗黃膚色.

啫喱質地好啱我暗瘡肌膚, 因為太潤的質地我的皮膚夠唔到, 敷的時候幾舒服.

愛食朱古力的我, 選了awfullygoodtogo咖啡朱古力脆脆, 朱古力味都幾濃, 當零食很不錯呢~


仲有就是太子牌花旗參茶, 即沖就可以飲, 非常方便.

 

想知道更多有關佢地消息和資料, 可以登入以下網址:
http://www.tryus.com.hk/

 

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'