2013年5月1日星期三

現場報導 - LSnP「Love Sexy Perfection ‧一切從專業級護髮開始」美容博客體驗日

早前, 好開心出席LSnP「Love Sexy Perfection ‧一切從專業級護髮開始」美容博客體驗日, 舉行地點是TONY & GUY ACADEMY 美髮學院 .



 

到達時, 見到四圍擺放咗LSnP的各款產品.




LSnP有四個系列, 包括水漾修護系列, 豐盈亮澤系列, 持久鎖色系列和強效注養活髮系列.


 

大會不但安排咗日式小點俾我地享用, 仲好細心在早一天打電話來問我食唔食魚生, 是否素食者, 我正正是不食魚生, 所以佢地另安排蛋壽司我食.




食完後, TONY & GUY ACADEMY leading stylists就同我進行髮質分析, 我的頭髮幼細, 容易折斷, 唔夠豐盈, 所以豐盈亮澤系列和強效注養活髮系列也適合我.



今次佢選擇咗強效注養活髮系列俾我一試, 咁我就先去洗頭, 洗完頭, 我的感覺是清爽, 唔會覺得笠痴痴.



之後, 在吹頭前, 佢先同我在頭髮噴上海鹽豐盈噴霧, 這樣能令頭髮更有層次和豐盈.




 
當吹乾後, 就搽上少許持久造型髮泥, 令髮型更持久和立體感.



最後, 噴上定型噴霧便完成.


 



每位到場的朋友仲可以得到適合自己的髮質的產品回定試用. 稍後再同大家分享.




想了解更多有關佢地產品的資料, 可以登入以下網址:



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'