2013年4月14日星期日

改善面上各樣皮膚問題, 安在家中便可- PMD鑽石煥皮機(第三回)

暗瘡肌膚的我, 一直都好想除去面上的暗瘡印. 較早之前已經開始每兩星期使用PMD煥皮機一次.


首次使用時未熟習磨皮機的運作, 我就先用白色磨砂盤來練習. 熟習後, 可以因應自己的皮膚選用綠色或藍色磨砂盤.


由於我的皮膚是較薄和敏感, 所以我選用藍色磨砂盤.






而每一套磨砂盤不但備有使用在面上, 也有使用在身體上.




使用煥皮機時記得每個位置不使用超過兩次. 也不要停留, 保持移動. 而暗瘡位置要避開.




 

使用完煥皮機, 皮膚會泛紅, 但過一兩日就會退去. 為了加快皮膚退紅, 我用完機後, 會敷上水份面膜.





 
用完咗六次煥皮機後, 面上的暗瘡印減淡咗, 感覺膚色仲均勻咗. 而且皮膚也相對平滑咗, 我會繼續KEEP住用, 希望快D擁有白滑無瑕的肌膚.




 

PMD鑽石煥皮機在Fitboxx.com 有售.



若大家想知道這部煥皮機更多資料, 可以登入以下網址



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'