2013年3月24日星期日

期待纖腰重現 - 家樂氏Special K麥米片和Cereal Bars

平日鍾意食嘢的我, 冬天時火煱更加不可少, 加上平日係OFFICE返工, 大部份時間都係坐着工作, 肚腩越來越明顯…… 夏天將至, 係時候同腸胃進行一次大掃除. 甘就試下家樂氏Special K麥米片和Cereal Bars.




Special K 香脆麥米片, 一份45公克, 只有165卡路里, 脂肪含量低於2%. 並加入女性所需要的營養素, 例如: , 葉酸, 蛋白質, 維生素C, 維生素B群等.



Special K 香脆麥米片以麥為主要成份, 當中含有膳食纖維, 提供飽足感, 滿足口腹之慾, 仲有營養添.



我主要以Special K 香脆麥米片為早餐, 每次一碗麥米片加一盒脫脂鮮奶.



由於有原味和兩個朱古力味味道, 我會每日食一款.






其中朱古力味係有一塊塊朱古力混入麥米片當中, 所以特別好味道.








我初時也擔心早餐只食一碗麥米片夠唔夠飽, 估唔到尚可以. 而且最吸引之處是脂肪含量低於2%, 真係想食多d都唔怕.


 

平日係公司, 下午肚餓時, 我多數會食餅乾和朱古力, 依加我就改食Cereal Bars, 我這款是Red Berries, 一盒有6.





不但好味, 又有口感, 相對餅乾和朱古力, 食得更健康.


 



夏天好快就來臨, 新一季的衫, 例如背心, 貼身衫褲也相繼推出, 我也想在入貨之前, 能夠有更FIT的身型, 能以最佳狀態示人, 迎接夏天. 所以家樂氏Special K系列是不可缺少.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'