2013年3月30日星期六

齊來進入美麗體驗之旅 -「美麗里程•莎莎35周年」慶祝派對

星期一好開心能夠出席莎莎「美麗里程•莎莎35周年」慶祝派對, 派對在尖沙咀美麗華酒店宴會廳舉行.


一進入會場, 已經被它的怖置所吸引.

其中放置在中間的旋轉木馬香水展示區吸引咗我的眼光, 放滿不同的香水, 大家可以慢慢睇.


兩旁放置咗不同品牌的產品和專區, 除了可以試下各款產品, 若對產品有甚麼疑, 可以向現場美容師查詢.





而在時尚彩妝區, 仲有星級化妝師Gary Chung 和專業化妝師C. Long現場示範妝容. 可惜未有時間睇到.


另外, 當日也設有互動遊戲區, 我就急不及待先去.

首先, 我就排隊玩莎莎夾公仔機, 我之前只玩過一次夾公仔機, 今次係第二次. 每人有三次機會, 夾到公仔就可以換到不同的護膚品, 若失敗咗可以再排隊. 我夾唔到公仔, 打算玩完其他遊戲再來玩第二次, 可惜已無時間, 雖然夾唔到公仔, 但一樣玩得開心.


跟住, 我就去咗雜誌照相區, 那裡有專業攝影師同你影相, 可以一嘗做Cover Girl的滋味.


若你想影相前先化個靚妝, 莎莎也提供化妝服務俾各位.

 

影完相, 我就去咗大師藝術人像繪, 由插畫師MICKCO同大家即場繪畫人像. 我相信大家對MICKCO唔會感到陌生, 佢是憑電影『春嬌與志明』創作插畫而成名.




畫好啦~ 大家覺得似我嗎?


時間過得好快, 就這樣完成美麗體驗之旅. 更驚喜的事性發生, 每位到場的朋友也可以得到SUISSE PROGRAMMECollagex Premier Global Lift Concentrate(face and neck) and Intensive Cream, La Colline Cellular Eye Lift Essence.

今次終於可以一試這兩個牌子的產品, 稍後再同大家分享用成怎樣.


 
再一次同莎莎講聲35周年快樂~

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'