2013年2月5日星期二

去除多餘角質, 令肌膚重現光澤 - Aqua Beauty Slim BioDroga深層澄清面部護理

平日工作忙碌, 係美容院做Facial能夠令心情放鬆, 又能令肌膚靚靚. 早前,放工後, 我就去咗Aqua Beauty SlimFacial.

 

入到房後, 先換咗衫.

 


美容師先同我卸妝和潔面. 然後, 睇下我的皮膚狀況, 原本安排我進行魚子療程, 但由於我是暗瘡肌膚, 加上皮膚比較薄弱, 所以唔係咁適合, 因此改為BioDroga深層澄清面部護理.

 

深層澄清面部護理
在不平滑粗燥的肌膚上使用獨有的深層清潔護理療程, 使粗燥的毛孔收小.淨化肌膚的同時更能舒緩、減退紅腫問題的肌膚, 令肌膚淨白清爽透徹. 特別適合油性及混合性皮膚.

整個療程也是用BioDroga產品去做.


清完面後, 就進行酵素去死皮. 因為我的角質較厚, 做完這個後, 皮膚會即時明亮咗. 我的皮膚較弱, 所以美容師都只係同我做少許的針清.


為了令我整個人更放鬆, 會進行聞香, 只要跟着美容師的指示去做便可.之後, 再做頭部和面部按摩, 穴位指壓. 經過這幾個步驟, 整個真係放鬆晒, 而且仲好舒服添.



 
這裡做面部按摩唔係用按摩膏去做, 而係用面霜, 這樣肌膚更吸收, 出來的效果會更佳.

最後, 就敷上面膜和搽上護膚品, 整個療程就完成啦~


 
做完後, 皮膚真係好有光淨和水潤飽滿.


地點:Aqua Beauty Slim
九龍太子西洋菜北街155號嘉康中心8A

想知道佢地最新消息和產品資料, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'