2012年11月5日星期一

現場報導 - 『U Beauty X NSI 教您製作哈佬喂特色soak off gel』工作坊

哈佬喂又到啦~ 我相信大家又會打扮一番出席PARTY, 上星期五好開心能夠出席『U Beauty X NSI 教您製作哈佬喂特色soak off gel工作坊.




當日到達位於尖沙咀的卓藝國際專業學院~







工作坊開始, 先由導師Mei示範一下過程~






首先, 要修剪一下指甲, 之後, 就要搽上底油, 再照一照機. 接着, 就搽上指甲, 為了配合哈佬喂主題, Mei選用咗黑色和橙紅色指甲油.





對於我來講, 極少搽這兩種顏色, 我多是選用有閃粉的淺色系列. 所以好有新鮮感.




Mei每搽完一隻手指, 就照一次機, 一共搽上兩層甲油.



大家睇完示範, 就要自己試下.



有好多不同的顏色俾大家去選擇. 揀定咗就開始啦~~


 


由於導師幫我搽咗一隻手, 我就搽另一隻手.



另外, 為了更有哈佬喂感覺, 可以選揀貼紙貼上指甲度, 或者可以搵Mei幫忙畫上圖案.




導師幫我畫上蜘蛛網和蜘蛛, 非常之搶眼和特別~




是這樣油油和畫畫, 指甲就完成啦~




自己好少參與同指甲有關的工作坊, 這晚真係玩得好開心~



若果你都想日後參加唔同的工作坊, 記得登入U Beauty的網址,

佢地定時也會舉辦不同的活動~


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'