2012年9月15日星期六

同毛髮講BYE BYE - 20 Beauty 女士激光脫毛中心激光脫毛

眾所周知脫毛方法有好多, 我也試過不少, 例如脫毛膏, 剃刀, 拔毛, 但對於毛髮較濃密的我, 兩三日又要整一次, 有時真係覺得好麻煩. 激光脫毛是一種可以維持良久的脫毛方法, 今次就試下20 Beauty的激光脫毛.


20 Beauty女士激光脫毛中心是本地首間採用Quanta System Q1 755nm波長激光儀器, 更是提供免費「終生保養」的女士激光脫毛機構之一.

星期二放工後到達位於尖沙咀的20 Beauty.

職員帶我入房, 先填寫一份問卷, 了解我多一點.


而牆上和枱上也放咗一些證書和公司的服務承諾.

 


也同我簡單解釋一下皮膚的構造, 755m m波長激光是剛剛打到去皮膚的毛囊.

 


之後, 就同我CHECK下皮膚的水份有幾多, 皮膚都幾乾呢~


睇下毛髮的情況~


接着, 就可以到另一間房間進行脫毛, 今次我是做小腿脫毛.

職員先同我帶上眼罩~

 

跟住, 佢先用剃刀同我剃去腿上過長的毛髮.


 
就用以下這部機同我脫毛.



開始的時候, 只感覺有冷風, 慢慢就感到有點熱, 完全不覺得痛, 只有少少吉吉的感覺, 去到毛髮較粗的位置, 感覺大少許. 最後幫我搽上蘆薈GEL舒緩. 整個過程大約十多分鐘.




佢特別提醒我, 做完激光之後的五日, 沖涼時唔好用過熱的水, 沖涼後要搽上潤膚乳.

只係剛打完, 腿上有一些紅點, 到了晚上已經退得七七八八, 接着這幾日都沒有任何問題.

另外, 20 Beauty也提供特別優惠給予我的讀者, 詳情可以登入以下LINK

想知道更多有關20 Beauty的資料, 可以登入以下網址
https://www.facebook.com/20Beauty

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'