2012年2月28日星期二

激光脫毛之旅第一回 - Pretty Medical 光纖嫩。脫

夏天好快又來臨啦, 好多人都會著背心, 可惜一向容易出毛髮的我, 要處理腋下的毛真係感到煩惱, 我也用了不少方法, 例如脫毛膏, 脫毛蜜蠟, 剃刀等, 也未能完全解決. 今次好開心能夠被選中參加Pretty Medical 舉辦的「Pretty Medical 光纖嫩。脫」活動, 可以同我的腋毛講BYE BYE~

上星期去咗位於灣仔的Pretty Medical.


職員先安排我坐一陣.這裡有雜誌, 枱上有各款的生果, 餅乾, 花茶提供俾客人享用.


稍後, 職員俾咗一份表我填寫, 了解一下我的情況.


填完後就去換浴袍, 接着, 就先來影一張做激光前的相, 就係用以下部機影相. 我的毛髮真係茂盛, 希望唔好嚇親各位, 令各位不安



跟住就去房度打激光, 我有少許緊張, 今次是由Cherry幫我打激光. 佢先睇吓我的毛髮情況, 佢話我的毛髮較長和粗大, 所以打的時間是會較痛.

佢先同我帶上眼罩, 就用這個開始打, 打的過程係有點痛, 但可以接受, 只係有一些位置會較痛, 期間會聞到一些好似燒嘢的味, 而兩邊打完差唔多十分鐘. 之後, Cherry同我搽上啫喱降温.



打完後, 腋下附近的皮膚有微紅, 大部份的毛髮已經除去, 只剩下黑色一點點, Cherry話不用理它, 也唔好拔走佢.

佢仲提醒我, 返屋企沖涼時唔好用太熱的水和唔好用止汗劑, 佢也俾了一盒的啫喱我返屋企搽.

我將會做四次激光, 期待完成四次後, 能夠完全解決這個煩惱, 稍後再同大家報導, 到時大家多多支持呀~

想了解更多有關Pretty Medical的更新消息和資料, 可以登入以下網址
www. PrettyMedical.com.hk


Pretty Medical地址
香港灣仔太原街8號海源中心2樓全層
電話: 2891 6879 / 2891 6871

九龍佐敦長樂街1818廣場10樓全層
電話: 2722 1168 / 2721 0070

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'